Tell me baby

what´s the story?


åh är så satans trött, men snart är det helg i alla fall och då får man sova hur mycket man vill :) :) :)
och jag ska vara nykter och bara slööööööööa hela helgen. kan ju hoppas på lite mys också! ;)
sitter i alla fall hos danne nu och nördar. ska snart gå tillbaka till tv:n men kände för att blogga lite först bara, en äkta datanörd som man då är. danne är på träning så jag är ensam :( men jag överlever nog förhoppningsvis!
imorgon är en viktig dag, och jag är så nervös, jag vill inte, vill inte, vill inte! Men det är lika bra att äntligen få det gjort. Sen ska jag vi iaf på vårshowen på hedbergska, ska bli riktigt kul. fick biljetter utav en av omvårdnadslärarna, Helena tror jag hon heter(?). Väldigt snällt av henne i alla fall, det tackar vi och bockar för :) sen blire pizza med björkan och sen har vi friskvård med kenneth, min favvolärare, han är sååå härlig. Bais kom nu på också att jag har glömt skolgrejorna hemma. :/ hrmf, inte bra. ja ja det löser sig nog det också.

Näe nu ska jag springa tillbaka till tv:n!


HEJ HOPP GUMMISNOPP


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback