TJAT, TJAT, TJAT

Gah, jag blir helt tokig. Lägg er inte i, jag sköter mitt liv själv, TACK! 
Ni går mig på nerverna rejält.

Idag har jag i alla fall varit på skolan (stolt) och gick på alla lektioner. Tänkte göra det hela veckan. Måste skärpa mig nu så jag inte hamnar efter sådär mycket igen. För då kommer jag aldrig orka.
Har fått nån skittråkig uppgift i Psykiatri, om demens. Hmm verkar inte så kul men ska i alla fall göra den med Björkan. Ska skriva någon artikel(?) om anhöriga till dementa, hurray! Har för mig att vi jobbade med Demens i ettan, men jag kanske kommer ihåg fel?
Måste skriva rent massa arbeten nu egentligen, men har fan ingen ork. Är helt slut i kroppen och huvudet, orkar ingenting. Hjärnan har lagt av tror jag! :P Känns som att jag måste börja snusa igen för att få tillbaka koncentrationsförmågan. Men nu har jag klarat mig nästan 3 månader så det känns så jävla dumt och bortkastat att börja igen.
Berättade också för min mentor idag att jag tänker skita i etik och lisvfrågor, hon blev inte så glad. Men jag tar ett IG där, det gör inte mig nånting. Sen lär jag ju absolut få IG i Sv B också, har varit där 4 ggr det här året. :/ Inte bra. Och så har jag IG i Religion A, känns inte så jättebra men men.. Jag har ju i alla fall inte hoppat av som jag tänkte göra.
Längtar så otroligt mycket till studenten :) :) LOVELY!
Men det suger rejält att vi går ut samma dag som hedberga, jag vill ju se mina vänner ta studenten också! :/ Men ja, det finns inte mycket att göra åt. Kommer ju bli kaos inne i stan i alla fall.

Näe nu ropar skolböckerna på mig så nu ska jag få klart det här innan jag ska däcka framför tv:n :)


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback