Under the bridge

kunglåt, sitter och lyssnar en massa på Red hot chili peppers nu. Har blivit helt besatt av dom, så gryyyymt jävla underbara.

Så skulle iaf kliva upp halv 6 imorse, vaknade då och mådde så grymt jävla dåligt så jag sket i att åka in till stan. Fortsatte sov istället. Men kl 10 var det slut på det tyckte min kära mor som kom och gapade som en dåre. GAH! Så då var det bara till att kliva upp. Käkade lite frukost och satte mig här och poppade musik i ca en halv minut innan mamma började gapa att jag skulle sänka.. gaaah ingen frihet här inte! Sen tog jag med mig hunden och gick ut i skogen.. Tog lite härliga kort på min supersöta vovve, ska snart lägga in dom på datorn och se om det blev något att lägga upp.
Hmm typ 4 bilder av 50 blev OK, vilken superfotograf jag är, ha ha eller så kanske det är modellen som är fel på. Jaa vi kör på det istället, låter mycket bättre.
Ska snart gå och göra en tonfisksallad tror jag, så sugen på det och nu SKA jag bli nyttig.
Ska ta en till långpromenad ikväll sen och kämpa i snön. Så härligt, har så mycket aggressivitet och energi så jag behöver göra något. Behöver avreagera mig..

Jag vill åka till mitt älskade Sthlm också, saknar Terro och alla. Mina babeees.. Men kan inte åka iväg nu, har varit borta från skolan hela den här veckan p.g.a. den där jävla febern. Så nu blir det skärpning och pluggning nästa vecka.
Tror också att jag ska börja snusa igen, att jag slutade har fan förstört mitt liv. Eller jag har lyckats förstöra nästan allt i mitt liv som jag tycker om sen jag slutade snusa. NOT GOOD!

Ja ja nu ska jag se på The Break Up eller The Departed, laddade ner dom igår :)

bara du



jessss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback