Where the wild roses grow

Det har varit två helvetesdagar nu, enbart en massa bråk, puh! Mycket som har förändrats och nu vet jag. Vet inte vad jag ska säga riktigt heller? Bryr jag mig så mycket? Och varför skulle jag göra det? Egentligen så är det väl saker jag redan visste sen innan? Men det sårar ändå, sätter djupa spår. Men jag ska vara stark och jag ska visa att jag är så mycket bättre än er, för det är jag.
På torsdag börjar skolhelvetet igen, men ska ändå bli skönt, har ju gått hemma i över 2 månader nu och inte gjort nånting. Behöver få lite ordning på vardagen igen känner jag.
Helgen var förövrigt spenderad på ett väldigt trevlig sätt, film & myskväll med sötnöten =)
Skönt det ska bli med nyktra helger nu =)
På lördag fyller också Amina 20 år, då ska vi fira henne, men det blir nyktert för min del =) Tro vad ni vill, men jag SKA! =)
Näe nu ska jag göra mig i ordning lite för att åka till sötisen =)
Jag tycker om dig massa!


/en lycklig jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback