en trevlig överraskning

..jag, mamma & pappa satt i soffan förut och kollade på tv. Hur uttråkade som helst.. Helt plötsligt öppnas ytterdörren och där står farmor. Hon och farfar har varit i USA i 6 veckor, kom hem till Sthlm i förrgår. Och nu helt plötsligt är dom här? Varken jag, mamma eller pappa visste det. Vilka dårar :P Men mycket trevligt var det. Satt och pratade hela kvällen om resan, fick lite presenter och sen var vi ute och gick och nu har vi nyss druckit te och ätit goda mackor. Den här fredagskvällen blev riktigt bra ändå :) Har vräkt i mig över ett kilo godis också tror jag. Haha!

Idag har jag också städat ur hela friggen (gäststugan). Slängde ut allt som fanns där, dammsugade golvet och väggarna, sen har jag torkat golvet och väggarna 2-3 ggr för att sedan ställa in allt igen. Ställde också upp en tv, video, playstation, buzz och lite filmer så mina kära gäster har något att göra om dom inte kan sova. Min ena kusin från värmland, Sofia, har också köpt en liten schäfer nu. Kanske hur söt som helst, fick bilder på den idag. Den ska hon också ha med sig när dom kommer på torsdag. Hoppas den går bra ihop med våran hund men det tror jag nog att den gör. Våran hund är så snäll så ;)

Näe nu ska jag ta och knoppa, ska städa hela dagen imorgon också samt försöka bättra på brännan lite. Känner mig så sjukt blek och ful just nu. Huva!

Godnatt, pussss!



image146
Sofias hundvalp, kanske hur söt som helst ;)


image147
Vårat ena lakan som vi ska sätta på lastbilen

image148
Och det andra lakanet som vi ska sätta på lastbilen. Vi tänkte skriva "Ingen tycker om oss, men alla behöver oss" Men det kanske var lite väl bitchigt. Fast egentligen är det ju sant, alla dömer ut OP totalt. Men vilka är det som ni själva behöver sen när ni ska ha vård? Jo oss. Så jag tror nog ni också tycker att det är ganska bra att vi finns. Utan oss skulle ni dö :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback