Första dagen på jobbet

Jag har nu nyss kommit hem till Danne från Ica. Hade min första inskolningsdag idag, har suttit i kassan från åtta halv nio till klockan ett. Utan rast och utan snus, lite slut i huvudet är jag nu och dödshungrig.
Dagen har i alla fall gått bra tycker jag, det är mycket man ska lära sig och jag kände mig väldigt förvirrad kan jag lova. Men mot slutet tycker jag ändå att det gick riktigt bra :) Jag kommer nog att trivas där, personalen är också väldigt trevlig och tog väl hand om mig tycker jag. :) Så ett stort plus till dom.
Vill tacka Danne igen för att du fixade det här jobbet åt mig, det betyder jättemycket.

Tänkte väl gå och diska och så litegrann nu innan Danne kommer hem. Ikväll blir det väl mys och film som vanligt ;) Har varit här nu sen förra måndagen, gud vad jag kommer sakna han när han åker på söndag till Ayia napa. Kommer bli tomt att sova ensam i en vecka :(


Näe nu har jag saker att göra.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback