Första studentfesten

är det ikväll på Oscar.
Ska hoppa ner i duschen snart och sen åka till Nathalie och göra mig i ordning sen dra på förfest. Vet inte vart vi ska men det fixar väl dom andra :P Hehe.

Igår skulle vi dricka lite och ha trevligt. Åkte och köpte jordgubbar sen tog vi med oss en filt, chips, alkoholhaltiga drycker och ett kubbspel ner till ån. Spelade kubb, drack, åt och hade det trevligt. Jag fick dock inte ens i mig en öl, haha! Men hade det trevligt ändå, synd bara att det blev så jävla kallt och jag hade shorts och en kofta på mig. Frös ihjäl nästan. Micke skjutsade hem oss till Nathalie vid halv 12, sov där.. Har dock inte sovit så bra inatt, drömt en del hemska mardrömmar och vaknade massor med gånger. Klev iaf upp vid halv 11 imorse och åkte hem. Sen dess har jag bara städat och så. Är äntligen klar nu och ska hoppa ner i duschen. Ikväll blire party party ;)


Ett stort grattis till Elin Finnström & Elin Landell som tog studenten idag, hurra för min heliås-stumpor. Synd att jag inte kunde komma och kolla på er, men får gratta er ikväll :)


Nu har jag bråttom.


gah, idiot!?!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback