fyfan vilken kväll

jag och danne började spela suparspel, haha räckte nog med 2 öl för mig sen var jag full! tog en taxi vid 9-tiden till statoil ip, var på förfest där. hade nog kul men blev aspackad, fyfan! kommer inte ihåg nånting nästan men kunde tydligen inge gå. så danne fick ta en taxi och åka hem med mig sen åkte han tillbaka till stan och gick på krogen! jag tvärdäckade på en gång hemma. hade säkert haft skitkul på olearys om jag inte blivit så jävla full! nu hann jag ju inte ens gå på krogen :P pinsamt!!!! lär väl ha skämt ut danne rejält också plus att jag förstörde hans kväll! duktigt jobbat jessika. gah!

fick vad jag förtjänade idag iaf, spytt som en gris och fyfan vad dåligt jag mår. har legat i sängen hela dagen, nu klev jag upp för första gången typ och åt lite pizza. känns lite bättre i magen iaf!
danne är och spelar fotboll nu, sen när han kommer hem ska jag väl jag ta och åka hem till mig. huva gruvar mig litegrann!


imorgon har vi studentfotografering iaf, hoppas jag mår bättre imorgon. ska nog supa imorgon också! fyfan jag kommer aldrig orka den här veckan.
nu ska jag krypa ner i sängen igen framför tv:n.


hoppas alla haft en bra helg!


pusssss, föööööööööörlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback