jag har så tråkigt

Fem SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? - näe
2. Skulle du vilja väga mer? - absolut inte.
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade
någon? ? huh, fattar inte?
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? ? nej
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? ? nej, fortfarande sliten sen midsommar :P

Tio KAN
1. Kan du röra på öronen? - Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Kan dom väl 
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - nej det kan jag nog verkligen inte
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - hmm kan, kan jag väl.
7. Kan dina vänner lita på dig? - ja, det kan dom
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - nej, vill inte ha piercing nånstans
9. Kan du suga? - haha, vilken fråga
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - NEEEEEJ!

Femton HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Oja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Näe, det tror jag inte
3. Har du syskon? - Ja, 2 st
4. Har du någonsin haft sex med någon? ? Ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Ja
6. Har du varit full den här månaden? - Ja
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Närå
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? - Nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Ja
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? - Ja
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Ja, har det nu
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? - Ja, hur onödigt och dumt det är
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft
det? - Ha ha ha JAAAAAAAAAAAAAA
14. Har du haft sex med mer än tre personer? - Inte samtidigt
15. Har du ljugit på någon fråga än då? - Nej


Tjugo VEM.
1. Vem är din bäste vän? ? Jag har flera bästa vänner
2. Vem älskar du? - Min familj, Danne och mina puppisar
3. Vem hade du senast sex med? Danne
4. Vem vill du bli full med? - Just nu vill jag inte bli full överhuvudtaget
5. Vem är den bästa artisten? - Hmm svårt, men Guns N Roses är väl det bästa som finns.
6. Vem pratade du senast i telefon med? - Emma
7. Vem har du en liten crush i? ? Danne såklart
8. Vem är snyggast i hela världen? - JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG :P
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? ? Till någon som verkligen behöver det, kanske bröstcancerfonden
10. Vem är snällast i världen? ? Jag såklart
11. Vem är din bästa kompis? - Frågan har redan varit?
12. Vem vill du prata med? - Med Danne som är på Ayia Napa nu :(
13. Vem sov du senast med? ? Haha, pappa faktiskt. I lördags när jag hade kramper
14. Vem såg du senast full? - Alla som var med på midsommar
16. Vem vet allt om dig? - Finns nog ingen
17. Vem kysste du senast? ? Danne
18. Vem kramade du senast? ? Danne
19. Vem kan berätta allt för dig? - Det vet jag inte
20. Vem kan du berätta allt för? - Bästa vännerna & Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback