Midsommar

Midsommaraftonen tillbringades först på jobbet mellan 9.30 och 14.30. Direkt när jag hade slutat skyndade jag mig hem till danne, hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning. Vid halv 5-tiden åkte vi ner på ica, köpte mat, toapapper och lite annat. Sen hämtade vi upp några stycken för att åka ut till Oxsta, huva, långt ute i skogen var det. Utan vatten och toalett. Men det var väldigt mysigt! Jag och danne började med grillningen på en gång, ingen av oss hade ätit. Och sen drack vi, dom andra gjorde nå lekar (jag var fotograf). Och kvällen var väldigt trevlig :) Synd att jag inte mådde bra, hade jätteont i magen. Tog kanske 3 timmar för mig att få i mig 2 öl. Hehe! Sen efter 12-tiden spydde jag ett antal ggr för att sen gå och lägga mig i bilen. Vaknade vid 8 och mådde inte alls så bra. Fyfan! Låg i bilen och åt chips sen åkte vi hem vid 12-tiden på dagen. Pappa fick komma och hämta mig hos danne på en gång, mådde så jävla dåligt. Kunde inte ens åka tillbaka och vara med han igår kväll. Har fortfarande ont, mår inte så bra och tror febern från igår har kommit tillbaka nu :( Vet inte om jag är magsjuk eller vad det är, men tänker inte skriva mer om det här i alla fall :P
Midsommar var i alla fall väldigt lyckat, fick ju spendera den med min älskling :)

Och om några timmar åker han till Ayia Napa, jag vill inte :(((( Hoppas den här veckan går fort!

Har fått grymt mycket jobb framöver också, jobbar i princip varje dag. Ledig nån dag här och där. Men jobbar i alla fall varje helg hela sommaren. Känns inte så kul! Men blir roligt när lönen kommer iaf.

Näe nu ska jag gå och fortsätta vila lite.


image165
älsklingen till höger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback