so beautiful

image163

image164

rihanna, så sjukt vacker.


Jag har blivit otroligt dålig på att blogga, jag vet!
Ska i alla fall försöka att bättra mig, men jag har inte varit hemma så mycket den här veckan. Har sovit hos Danne varenda natt. Så mysigt ;) Igår spelade vi NFS - Carbon, haha. Jag var grym ju :P Sen somnade vi kanske vid femtiden, blev lite sent. Klev upp vid 12 så skjutsade Danne hem mig. Gick ut med hunden, sen har jag i princip bara suttit här. Lagade mat till mamma och brorsorna alldeles nyss, fläskfilé med fransk senapssås och nudlar. Jättegott blev det. Använde inte ens receptet, gjorde bara som jag ville och det blev perfa ;)
Ska hoppa ner i duschen nu snart, sen kommer Danne och hämtar mig, blir bara mys och film ikväll och imorgon ska vi på bio, ska se Hostel part II. Huva, kommer dö, jag som är så lettskrämd. Var inte alls länge sen jag såg ettan ju, och den såg jag på datorn och blev skiträdd. Lite skillnad mot att se en film på bio.

På måndag ska jag på inskolning på Ica Nacksta också, är jättenervös men försöker att inte tänka på det så mycket. Det går nog bra, hoppas att jag får jobba mycket. Just nu har jag 100 kr att leva på ungefär och så är det midsommar nästa helg. Känns inte sådär jättebra.
Och prinsen åker till Ayia Napa om 9 dagar också, fyfan vad fusk. Tror jag ska hoppa ner i resväskan :P

Näe nu har jag inte tid att sitta här mer, har inte så mycket att blogga om ändå förrutom att jag är lycklig, mår bra, har tagit studenten och har hela livet framför mig, samt världens goaste vänner och sötpropp. :)

SOMMAR!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback