STUDENTEN

Sådär, nu har jag äntligen tid att skriva.
Förra veckan blev det en del festande, men ändå inte så mycket som jag trott. Var ut tisdagen, onsdagen och fredagen. Men det räckte bra och jag hade grymt kul. Min student blev sååå lyckad. Dagen var väl värdelös :P Men från och med när vi åkte lastbil och resten av den dagen så var det skitkul. Lastbilen var fan det roligaste nånsin. Skulle göra vad som helst för att få uppleva den dagen igen. På kvällen blev det självklart Oscar, shakade och hade kul. Mina kusiner åkte hem till mig vid 1 men jag stannade kvar. Fast det blev inte så länge, bara en liten stund senare gick jag o Danne på kebabcity, köpte med oss mat o så tog vi en taxi hem till honom.

Tack till alla som gjorde min student så lyckad, älskar er.


Sitter hemma hos Danne nu, han är på jobbet men kanske kommer snart. Han är sjuk den stackaren. Ska väl hem en snabbis sen och hämta lite mer rena kläder och så, sen tillbaka till min gospropp ;)


I helgen ska jag bara ta det lugnt, håller mig till midsommar och sen blire big meet västerås 2007 med mina älsklingar. Fyfan vad vi ska ha kul :) Måste bara ringa till farmor och höra om jag kan få låna 2000-3000 kr av henne så att jag kan åka, annars blir det lite jobbigt. :P

Och Nathalie ska köra till västerås för hon tog körkort i måndags, GRATTIS MIN ÄLSKLING!!!!!!!! Är så stolt över min puppis ;)


Näe nu ska jag borsta tänderna o sen lägga mig i sängen o kolla om det är något bra på tv.



pussssss på prinsen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback