Tisdag

idag hade jag min andra inskolningsdag, kom nyss hem till danne. ska packa i ordning mina saker och sen åka hem till njurunda. saknar ju min familj litegrann :P
dagen har i alla fall gått bra, suttit i kassan hela dagen och det gick finfint, ibland blev det lite problem men det löste sig. det är mycket att hålla reda på, men jag tycker att det har gått bra.
har fått schema för den här och nästa vecka i alla fall.
imorgon ska jag jobba 19.00-22.15, på torsdag 18.00-22.15, fredag 9.30-14.30
nästa vecka onsdag 18.00-22.15, torsdagen 18.30-22.15 och på lördagen 16.00-21.00
nästan bara kvällar men det har jag inget emot, klagar ju inte direkt över att få ob-tillägg :P tycker att jag har fått tur med att jag bara jobbar dagen på midsommarafton, och ledig dagen efter. då blir det festa, med bubben och massa andra :P :)

näe nu ska jag kissa, sen packa och åka hem. huva, tråkigt att sova ensam inatt :(


massa pussar på min gos ;)


Kommentarer
Postat av: Imbo

Hej hej! Grattis i fterskott på studenten, kul att se bilderna. Och kan hålla med dig: OB-tillägget för handelsanställda är inte dåligt, bättre än hemtjänsten iaf =P ha det så gott!

Postat av: Imbo

Ja, precis och det är ju 100% nu under midsommar också, så då gör det inte så mkt att man jobbar. Allt är fint med mej, ska faktiskt precis åka till jobbet, på Ica ;) Ha det så bra.

2007-06-20 @ 09:11:04
URL: http://www.imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback