you can stand under my umbrella

idag är det måndag, ny vecka och idag är man också ledig. jag som hade hoppats på en klarblå himmel så att man kunde sola lite. brännan man fick på studentveckan är ju borta så nu är man blek och ful igen. snark! men näe, det är molnigt idag så jag skiter i att gå ut och lägga mig. ska väl packa upp lite kläder och tvätta och så, bara njuta av att man är ledig! är ledig imorgon också men sen jobbar jag onsdag och torsdag kväll och sen lördag mellan 16-21.

och älsklingen är på ayia napa nu, var väl framme för ca en timme sen. huva, det här kommer bli den längsta veckan i hela mitt liv. men hoppas att han har så jävla kul och festar loss rejält. :)


ska i alla fall gå på gatufesten har jag bestämt mig för. jobbar fredagen, lördagen & söndagen. men tänker ändå köpa 3dagars och så får jag väl vara nykter. men helst av allt hade jag velat åkt till västerås :((( men men, det här blir nog också kul.


näe nu ska jag göra någon nytta..



puss älskling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback