^^

Kan folk sluta lägga sig i ? Jag blir så jävla förbannad på folk som går runt och snackar skit . Det har varit nog mellan oss ändå . . Jag blir så jävla arg . Har inte folk här något liv ? Utan måste hela tiden hålla på och förstöra och lägga sig i andras . Låt oss sköta det här själv , TACK !
Ja ja jag vet inte vad jag ska säga längre , jag blir tokig på alla tankar och allt skit .
Stängde av mobilen för några timmar sen också . Tänkte fortsätta ha den avstängd tills imorgon . Orkar inte prata med någon eller något , känner att jag behöver få vara ensam för mig själv ikväll och få grubbla . Varken mamma eller pappa är hemma heller , mamma jobbar natten och pappa är i Uppsala och har kollat på Bandy .
Funderar på om jag ska ta mig en grogg eller två ? Känner att jag verkligen behöver det nu . . Men jag vet inte .
Är ju i alla fall ledig imorgon , hur skönt som helst . Ska dock försöka att plugga massor imorgon , vi får väl se hur det kommer gå .
Jag är så jävla lesssss , jag vill bara kunna stänga av allt och gå vidare , gå min egen väg . Men det är så svårt ! Men jag tror ändå att jag börjar acceptera det mer och mer för varje dag . Men jag saknar dig sååååå . . . .
Jag vill inte , jag vill bara glömma och gå vidare , och på ett bra sätt den här gången . Tänker absolut inte göra som jag alltid har gjort tidigare , för det första är det fel bara och det känns inge bra för mig själv . Och för det andra så tänker jag absolut inte såra dig så , det skulle jag aldrig kunna göra . .
Men det är dags att släppa allt nu . Jag måste !
Du säger att äkta kärlek inte finns , att du inte tror på kärlek längre .
För min del var detta äkta kärlek , från min sida .  Jag älskar dig !


Ska bli ett svin jag också , precis som alla andra . Tror inte det finns någon här som är en bra människa . Som är trogen och tror på kärlek . Såna människor verkar inte finnas längre . . Så jag tänker fan gå och bli precis som er . Inte bry mig om någon annans känslor , bara gör det jag vill och ha kul för stunden . Jag tänker aldrig någonsin öppna mig för någon människa , aldrig lita på någon , aldrig låta någon komma nära mig . För så fort man gör det så blir man sårad .
Näe nu ska jag förändras , slynan jessika är här !

Gah ha en bra kväll och sug kuk ! !




jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback