äh screw it

fan jag orkar inte , jag klarar inte detta längre . det går bara inte . förlåt men jag kan inte fortsätta gå runt och le och låtsas att allt är bra . . . för det är det inte . det kommer ta lång tid . det här är en utav dom mest svåraste och jobbigaste saker som jag faktiskt går igenom . jag vill ha dig så mycket , jag bryr mig om dig så mycket och jag tycker om dig så mycket . det är så svårt att släppa taget , jag vet inte vad jag ska göra för att försöka glömma och gå vidare ? det känns som att om jag fortsätter som jag gör nu så kommer det bara bli värre . för just nu försöker jag att låtsas som att inget har hänt . men till slut så kommer allt braka . det går inte att skjuta upp saker , man ska ta itu med problemen på en gång . men jag känner att jag har ingen ork kvar , jag är helt slut .
Och kanske hade jag börjat hoppats igen ? fast jag egentligen visste innerst inne att det inte skulle bli så som jag ville . men jag ville verkligen få drömma och tro på att det omöjliga skulle hända . jag tänkte att om du kanske var med mig igen så kanske du skulle ångra dig ? och inse hur kul vi har tillsammans . . men där trodde jag fel . jag kanske försöker för hårt ? för jag lovar , jag försökte verkligen göra allt . jag tror aldrig att jag någonsin förut har försökt såhär hårt . och så slutade allt såhär ändå ? varför är denna värld så jävla grym för ? varför kan man inte få vara med den man tycker och bryr sig om ? jag vill bara ha dig , bara dig . och jag önskar så innerligt att du kunde lita på mig , att du kunde tro på det jag säger . för jag har verkligen inte gjort något , om jag kunde bevisa det så skulle jag göra det , jag lovar dig . men jag kan inte göra så mycket mer nu , du tror ju fortfarande på det du tror och det gör mig så ledsen och besviken faktiskt . men på ett sätt kan jag ändå förstå din osäkerhet , jag vet inte det är svårt att förklara . men jag skulle aldrig såra dig , aldrig någonsin . det hoppas jag att du vet . . .
så vad händer nu då ? :-( åh jag vill inte det här , jag orkar inte . . jag önskar att jag vore död ! fyfan .
vet inte riktigt mer vad jag ska skriva , får inte ur mig det jag vill få ur mig riktigt . jag känner mig helt jävla tom på något sätt .

kanske dags att hoppa i säng nu . . försöka sova lite ! det är ju en dag imorgon också , och förhoppningsvis så kanske jag mår lite bättre imorgon . det är ju knappast troligt men man kan ju hoppas . . . . :-(




jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback