Besviken

Ja det är jag faktiskt. Tycker att man ska göra som man vill. Och vi hade ju faktiskt bestämt.
Jag tycker att det är så jävla dålig still. Men men. Det är du som går miste om något otroligt roligt i alla fall, ett minne för livet. Det är ditt val!

Det här har varit den första dagen i mitt nya liv skulle man kunna säga. Jag har försökt att inte tänka på dig så mycket eller på oss. Jag håller just nu på att försöka glömma och gå vidare. Och på nått sätt så känns det faktiskt väldigt bra. Många känslor har faktiskt försvunnit, jag tycker ju fortfarande om dig såklart, mycket. Men inte lika mycket som förut. Och jag tror faktiskt jag också att det är bättre att gå skilda vägar. Tror att vi båda två blir lyckligare då. Såhär i början kommer det nog vara jättesvårt, att bryta vanan liksom. Jag menar, jag har ju blivit van vid att vara med dig. Mysa och så, och det har varit underbart. Det har ju liksom ändå gått 5 månader med dig nu. Så det är klart att det känns konstigt. Men jag är helt säker på min sak faktiskt, har nog nästan aldrig varit mer säker förut. Jag är så otroligt less på att bli besviken, sårad och ledsen. Även om det inte har varit med din avsikt.
Jag är redo för att glömma och gå vidare nu. Det kommer att bli jävligt tufft, men det är det enda rätta.
Tack så mycket mina underbara vänner, tack för att ni har stått ut och tack för att ni ändå har ställt upp så mycket trots att ni har tyckt en helt annan sak. Det uppskattar jag väldigt mycket.
Jag vet inte mer vad jag ska skriva riktigt, är lite ledsen såklart. Men det går väl över det också.
Nån gång hittar man väl någon. Men nu ska jag vara själv ett bra tag och bara njuta av livet och ta det som det kommer. Träffar man någon så gör man det.
Och den här sommaren ska bli oförglömlig, som den förra. Singel och vara med vännerna och party jämt. Ingen ska bestämma vad jag ska göra. Det ska bli otroligt underbart.

Nu ska jag fortsätta plugga.




jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback