bläääää

jag har såååååå satans tråkigt , snaark ! har inte en aning om vad jag ska göra ikväll . bara sitta hemma och tråka . . alla andra är ute och super och har roligt . men inte jessika inte , näe hon sitter hemma framför datorn och är fet & äcklig . huva !
jag är så uttråkad nu så jag vet inte vad jag tar mig till snart , det är bara skit på tv:n och vid datorn händer det inte heller något kul eftersom alla är ute och har så hiiiiimla roligt !
tänkte gå och lägga mig och sova en timme eller två , så kanske livet är mycket roligare sen när jag vaknar igen :-P haha vem vet . har inga filmer på datorn heller , alla som jag har , har jag ju redan sett , snark !
ska nog slå en pling till nathalie och kolla vad hon gör och just det björkan ringde ju förut när jag sov . kanske ska ta och ringa upp henne !

näe nu ska jag kolla om jag hittar något kul att göra.
sup skallen av er allihopa vettja . tänk inte på mig :-P



jessss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback