Det närmar sig ;-)

Ja imorgon är det fylla som gäller , men jag ska i alla fall försöka att inte bli riktigt sådär jättefull som jag brukar bli . Skulle ju vara kul att någon gång minnas det som händer och inte bara höra från alla andra sen dagen efter . Men jag vet ju hur det brukar sluta . Snälla sorken kom förut iaf med mina öl , cider & mitt vin :-) han är bäst . Har varit så sugen hela kvällen att snika lite men jag har låtit bli :-) Ska spara tills imorgon . . .
Vi ska nog först bara vara hemma hos Nathalie , brukar alltid bli trevligt . Har inte ens en aning om vilka vi blir men det blir säkert bra . Vet i alla fall helt säkert att det är jag & Nathalie :-) Sen ska vi som sagt på Kåren :-) Om det nu skulle suga kan man ju alltid dra på coppers eller något i stället . Det finns ju andra möjligheter . .^^
Och ikväll har jag inte gjort något av det jag skulle göra . Var hur slut som helst när jag kom hem , men ställde mig och lagade mat . Sen diskade jag och lite sånt , sen promenad med hunden . Och sen tog jag en snabbdusch och sen var väl kl 8 eller något . Då var jag helt död så jag slängde mig i soffan och där har jag väl i princip legat tills nu . . Får försöka ta tag i pluggningen på söndag eller något . . Måste göra klart Läkemedels-arbetet nu . Skulle varit inlämnat för över 2 veckor sen . . Så måste jag verkligen sätta igång med boken också "Den tusende gången" , verkar så himla bra . En tjej som har skrivit den om när hon blev utsatt för sexuella övergrepp av hennes pappa när hon var barn/ung . Så hemskt men så intressant att läsa ändå . .
Imorgon ska jag och Björkan fixa lite med vårat PA också , ska träffa Elisabet (idrottsläraren) och få hjälp med några uppvärmningsövningar för rygg , nacke & axlar . Hoppas att det kommer gå bra .
Näe nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon . Är hur trött som helst . . .

God natt !




jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback