Detta måste få ett slut

Ja nu blir det inga mer kvällar med fylla för min del . Herregud !
Hur mycket drack jag igår , 2 glas rödvin , lite cider och lite öl ? Slutade med en jääävla fylla i alla fall och mådde så dåligt . Satt och hinkade massa liter vatten en stund senare och åt massa chips för att slippa bli bakis . Vaknade upp vid 8 imorse på Björkans soffa , hade världens huvudvärk och trodde att jag skulle spy . Det måste seriöst vara något fel på mig , med tanke på hur bakis jag jämt blir . Inte lite direkt . Åkte iaf kvart över 10 bussen hem från stan imorse , lyckades få i min en macka och ett glas O'boy sen däckade jag på sängen . Vaknade för en liten stund sen och nu ska jag väl hoppa ner i duschen och sen åka till danne . (?) Har inte pratat med han idag nått än , han lär väl sova . Tänkte ringa och väcka han om en stund.

Näe fyfan vad dåligt jag mår , jag klarar inte av att sitta här nu , +o(


Jag säger bara en sak : TUUUUUR , skickligt !



jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback