En bakis-dag

är det verkigen idag , huva . Men jag har varken ont i huvudet eller i magen . Har kunnat äta som vanligt hela dagen . Men jag känner mig helt död i huvudet och kroppen , så fruktansvärt trött . Och jag tycker att jag borde ha blivit mer bakis med tanke på allt jag tröck i mig igår . En vinare , 4 cider , 3 öl & kanske lite till . Det är ju sjukt , jag som inte tål något . Och även att jag stod på benen och hade ingen grisfylla . Sen bra full kan jag ju säga att jag var . Men det vare värt , fyfan vad kul det var igår alltså . Så grymt lyckat . Började dricka lite hos Nathalie medans vi gjorde oss i ordning , Jag , Nathalie, Amina & Persson . Vid halv 10 fick vi skjuts av Nathalies pappa till stan . Gick till Carolina och fortsatte förfesta med henne och Caroline . Hade jättekul och jättetrevligt . Sen vid halv 12 tror jag så drog vi ner på Kåren och shakade asseeeet som fan ;-) Haha grymt kul . Sen ringde jag & Nathalie efter skjuts vid 1 halv 2 så åkte vi på MAX så jag fick äta smält ost och pommes frites :D sen åkte vi till kvissle , gick till Jim på efterfest . Där var , Jim , Jonny , Micke , Skogge , Pontus , Fia & Malin . . Säkert någon fler också som jag har glömt . Men där var dom lite död men det gick ganska snabbt så hade jag & Nathalie fått upp stämningen :-D Vid 3 tiden gick vi hem till Nathalie & Jonny och sov .  Ja kvällen igår var helt enkelt jäääääävligt lyckad :-) Bilder finns att se på http://jess.bilddagboken.se

Åkte hem med halv 11 bussen imorse , sen har jag huggt ved och släpat ris och allt möjligt , varit ute & gått och lagat mat . Så nu är jag helt död . Tänkte kolla på nån film snart tror jag sen ska jag nog gå och sova om inte alltför länge . . Är så sjukt trött och imorgon tänkte jag försöka plugga lite . Har ju en del att göra , SNARK !

Ska också försöka att duscha min hund snart , får se hur det går , hon är rädd för vatten . Men det måste göras för hon stinker , iuh +o(

Näe nu ska jag göra nått annat . Ha en trevlig lördagskväll !




jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback