En heldag med klassen i stallet

image26


Emma Persson & hästarna ;-)


image27

Kenneth, Henke & Carolina :-)


image28

Nathalies pålle var hungrig :-)


image29

Nathalie & Persson :-D


image30

Björkan & Pållen :-)


image31

Såååååååååååå sööööt ;-D Jag är kär


image32

Några i klassen :-D


image33

Vi fick till och med upp A-B (våran kära mentor) på hästryggen :-D


Har haft en underbar dag på nolby ridskola med hela klassen. Jag red inte själv eftersom jag har ridit typ hela livet och såg ingen anledning till att bara åka runt , därför så var jag fotograf istället :-) Men jag hade riktigt roligt ändå . Och en av de 2 höjdpunkterna var när Falstad ramlade när hon skulle hoppa av och hästen stod stilla :-P Den andra höjdpunkten var när A-B red , efter mycket tjat . Så carolina slängde upp henne på Parant , den största hästen i stallet. Den är väl ca 1,80 i mankhöjd skulle jag tro :-P Men det är också en av de lugnaste och snällaste hästarna. Gud vad jag saknar ridningen , förstår inte varför jag slutade för . Fan vad dum jag är . Är bra sugen på att börja igen . Köpa en egen häst ska jag i alla fall göra senare när jag har pengar och tid med en . Men så länge kanske man ska börja på ridskolan igen ? Vore väldigt kul faktiskt .
Man kanske ska kolla någonstans om man kan hyra en häst över sommaren ? Ja det ska jag fan ta och kolla upp :-) Finns inget härligare än att ge sig ut på en låååångtur i skogen med hästarna. Så underbart!
Ikväll ska jag som sagt vara hemma och vara nykter , har kännt mig jättefestsugen hela dagen , men icke jag ska ta det lugnt hela helgen . Imorgon ska jag också på angling med pappa på dyket . Ska GÅ dit med hunden . Kan vara härligt att komma ut och få lite luft . Så ikväll ska jag väl bara ligga i soffan och feta och se på tv. Ska tvinga ner pappa till affären snart och köpa maaaasssssa godis ;-)
Men nu ska jag gå ner och baka pizza , yummie ;-D

Ha en trevlig fredagskväll allihopa och parta lite åt mig .
Mer bilder från ridningen finns på min bilddagbok såklart ,
http://jess.bilddagboken.se 



jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback