"far åt helvete !!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Ja det var det första jag såg idag när jag satte mig här . "Någon" hade visst skrivit precis sådär till mig på msn . Helt utan anledning och jag vet inte varför . Jag förstår seriöst inte vad du är ute efter ? Vill du såra mig ? Jag börjar bli jävligt trött på det här nu . Förra helgen hade du också skrivit sånt där till mig på msn på natten och när jag frågade dagen efter så hade du inte en aning om vad du menade . Nähe ? :S Men om du ska vräka ur dig såna där saker till mig då får du fan ha en anledning också . För jag vet själv också att jag har INTE gjort något . . Herregud jag försöker göra allt , allt som du vill . Om du vill att jag ska lämna dig ifred , då gör jag det . Om du vill att jag ska komma till dig , så gör jag det jämt på en gång . Det spelar ingen roll vad jag än gör för du hittar alltid fel i det jag gör ändå . . Inget jag gör duger åt dig , jag duger inte åt dig . det är bara för mig att acceptera . .
Jag orkar fan inte mer nu , det går inte .
Varför gör du såhär ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?



äh screw this .







jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback