Förlust

till Timrå ikväll det , så var slutspelet över för dom då :/ Otur . Inte för att jag hejar på dom men det hade ändå varit kul om dom hade gått vidare så Färjestad hade spöat skiten ur dom ;-) Är ju ett äkta Färjestad-fan , ända sedan barnsben . Nästa tisdag kan jag äntligen också se matcherna som återstår då och det är ju en del i alla fall , för då sänds dom på 5:an . Tror ju inte på något guld kanske till Färjestad men dom kommer nog bra till . Och man kan ju hoppas i alla fall :-)
Ikväll och idag har jag faktiskt inte gjort så mycket , mest legat här i sängen och tänkt en hel del . Ja det är väldigt mycket tankar just nu som snurrar i mitt i huvud , även om jag inte vill eller orkar det så är det ju inget som jag kan styra över . Om jag kunde så hade jag gjort det . . Men men .
Alltid samma tankar , dag ut och dag in . Jag förstår inte varför . Och varför lär jag mig aldrig ? Vad är det som är så jävla svårt att förstå ? Jag blir tokig på mig själv . .
Jag gör bara illa mig själv , ingen annan . Är det verkligen värt det ?

Imorgon skulle jag och Björkan egentligen suttit hos mig och fixat med Projektarbetet , hon skulle höra av sig men har inte gjort det så jag vet faktiskt inte just nu hur det blir . Sitter och kollar nu på internet efter några uppvärmningsövningar som vi kan ha med eftersom vi inte har kunnat träffa varken en sjukgymnast eller en idrottslärare . På fredag ska även råmanuset vara klart , det känns ju skitbra eller inte :/ Satan vad vi har mycket att göra . Har massa annat också och har inte gjort något idag , dumt . Men imorgon SKA jag fixa klart Läkemedelsarbetet . Fyfan vad jag är sämst . . .

Jag saknar dig , har inte träffat dig nu på en vecka . Skulle gjort vad som helst för att få ligga i dina armar igen . Bara känna din närhet . Men det är väl bara att vänja sig , för det kommer ju aldrig att hända igen :'(
Det är något jag måste acceptera även om jag inte vill . That´s life . . .

Aja nu ska jag kolla om det finns någon film på den här datorn så kan jag ligga i sängen och glo litegrann ;-)



jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback