fyfan .

du kanske tror och tycker att det är ok att hålla på såhär ? men det är det inte , nu har jag fan fått nog av det här . jag kan inte ta hur mycket som helst om du trodde det . näefyfan .  är så less och arg just nu att det bara kokar i mig !
du verkar tro att det är helt ok att bete sig såhär ? men det är det inte kan jag tala om för dig !
fuck off !
NU FÅR DET VARA NOG !

sitter och fixar lite med PA nu . ska till skolan imrogon trots att vi är lediga och fixa klart det sista . huva !
men allt bara krånglar , måttligt less jag är nu . fyfan en sup skulle sitta fint !!!!!!!

äh tänker inte skriva mer nu när jag är så här arg , då kommer jag bara skriva massa skit som jag inte menar ändå ! ! !

ha en dålig kväll biiatches




jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback