FYLLA.SE!

Jafyfan. :-/
Kvällen började hos Nathalie och Jonny. Smådrack lite medans jag väntade på att dom skulle bli klara. Sen åkte vi till Mörten på förfest. Blev väääääldigt för full, för snabbt!
Åkte till Norell, ingen aning om vad kl var. Men vid 11 redan så gick jag hem iaf, var så satans jävla full att jag trodde jag skulle dö :-P inge kul var det.
Kunde tydligen inte ens öppna ytterdörren, pappa fick hjälpa mig.
Vaknade 8 imorse och mådde så jävla dåligt. I 4 timmar låg jag och bara tokspydde och huvudet dunkade som ett helvete. DÅ VILLE JAG FAN DÖ! Men efter mååånga alvedon och mycket vatten och efter att ha spytt ca 30 ggr så mådde jag faktiskt lite bättre. Har ätit lite nu och så iaf.. Ska snart traska ner på ica och köpa mig massor av godis och chips.. är såååå sugen!!!!

Ligger i sängen nu iaf med bärbara, den är min nu :D Jesper har fått sin dator nu som han hade beställt.. :-)
näe nu ska jag vila en stund..
Ikväll blir det lugnt


GRATTIS CAROLINA PÅ 19-ÅRSDAGEN! :D :D
så imorgon får man tårta :-P



btw så ser jag ut som ett helvete. blir sjukhuset på måndag :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback