God morgon

Eller vad man ska säga . Inte fan är det en god morgon i alla fall . Vaknade upp på ett strålande humör och kände mig glad . Sen satte jag mig vid datorn och såg vad "någon" hade skrivit till mig inatt på msn . Även om jag vet att jag inte har gjort något , att du bara skrev sådär för att du var cpfull och skulle göra mig ledsen så blir jag jävligt ledsen ändå . Jag förstår inte varför du gör såna saker ? Du säger att du inte försöker såra mig och att du bara bryr dig om mig . Men varför gör du sådär då för då? Det sårar mig ju enbart . Jag förstår då inte vad du är ute efter .
Jag har ont i huvudet och känner mig jätteförkyld men jag tror bara det är att jag mår "morgondåligt" det går nog över efter lite frukost och en het dusch . Ska storstäda mitt rum och skura hela badrummet på övervåningen snart också . Det ser förjävligt ut , man kan ju tro att det bara är jag som bor här , snark !
Ja ja dags att ta itu med dagen .
Sen ikväll får vi se vad som händer då ?

Ha en bra lördag



jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback