Helt tom

Jag känner mig helt tom , vet inte vad jag ska skriva . Livet är fullt av besvikelser . . .
Hur kan man göra såna där saker ? Då är det inte något som står rätt till i alla fall . Jag är så ledsen och arg nu så det finns inte .

Imorse eller ja imorse och imorse , efter att jag hade klivit upp iaf så åkte jag till nathalie . Vid 3-tiden tog vi bussen till stan , mötte amina . Jag köpte hårfärg , solbrillor , halsband & armband och nathalie köpte lite grejer hon också . Vid 5 åkte vi hem till henne och jonny . Lagade mat och färgade mitt hår . . Tack tjejer :-)
Sen gjorde vi oss i ordning , spelade kort och nathalie drack grogg . vid halv 10 (tror jag) kom jonny hem från jobbet så då gick vi över till Jim som hade förfest , där var Jessica , Emelie , Fia , Malin & Johanna . Efter en stund kom Jim , Mörten & Micke också . Vi drack lite och hade trevligt . Tjejerna skulle in på krogen så jag åkte hem till mig . Skulle ju trots allt ha en lugn kväll . Men jag känner mig lite påverkad dock :-P
Har haft en väldigt trevligt dag/kväll med Nathalie & Amina , tack min älsklingar , ni är bäst :-)
Sitter här nu och ser klart på the break-up , tänkte väl kolla på nån annan film snart tänkte jag men jag kanske går och lägger mig också ? Mår himla illa och dåligt trots att jag knappt druckit något ? :S Skumt det där .
Imorgon vet jag inte vad som händer , skulle vara med Danne men jag vet inte om han har ändrat sig och ska ut nu ? ja ja det återstår väl att se , man kan ju hoppas i alla fall .
Min lilla gumma , jag älskar dig , sååå mycket ! finns alltid här . . .

Åh jag har så mkt jag bara vill få ur mig , men det går inte :'( Jag vet inte vad jag gör snart .
Jag önskar att jag vore död . . . . .
fyfan !





GODNATT !






jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback