Huva !

Förut satt jag och la upp alla bilder , så jobbigt . Det tog ca 3½ timme men nu är det uppe på bilddagboken i alla fall . Sen dess har jag inte gjort så mycket , sett på The Guardian igen och bara nördat här typ . .
Sitter just nu och kollar på The break-up . Den är såååå bra och den här gången ska jag försöka lyckas se den utan att böla , haha , bölar fan på varenda film jag ser . Men så är det .
Undra vad man ska ha för sig imorgon då, måste försöka få lite skolarbete gjort på dagen i alla fall och så tänkte jag ta en riktigt lång promenad med hunden . Vågar inte riktigt åka och träna med tanke på ryggen . Får vänta tills den har blivit bättre . Sen på kvällen vet jag inte , Nathalie pratade något om att träffas alla tjejerna och bara umgås, nyktert . Men jag får se hur jag mår , känner mig inte så social och trevlig nu . Känner att jag behöver vara och vila lite och kanske umgås med familjen . Men som sagt det återstår att se imorgon .
Tänkte nog hoppa i säng snart , ska försöka att inte sova bort hela dagen imorgon . .
På lördag blir det i alla fall mys ;-)

Näe nu ska jag se klart på filmen och sen tänkte jag sova

Ta gärna en kik på bilderna vettja http://jess.bilddagboken.se



jessss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback