Huva

måste nog ta och sova snart , är jättetrött och snart ska man ju ta och kliva upp . Måste kliva upp vid 8 och ringa till ungdomsmottagningen , kan inte gå såhär längre . det gör sååå pissigt ont :-( hoppas att dom har fått ordning på datorerna nu så att dom kan boka in en tid . Sen får jag iaf somna om och sova till 10 . ska inte vara i skolan förens vid 12 . då ska vi fixa klart PA . sen ska vi på stan och kolla på studentkläder :-) det närmar sig . är ju bara 74 dagar kvar nu , herregud :-D tiden går fort . Jag längtar som en idiot . . Tror att jag har haft på mig studentmössan nu nästan varje dag sen vi fick den . Det är en sån underbart härlig känsla . Tänk att om 74 dagar står vi där , halvfull och tokglada . Sen äre dags att komma ut i det stora arbetslivet , huva . Jag gruvar mig verkligen . Kännner mig absolut inte redo än . Fast det gör väl ingen ? Man mognar väl med tiden skulle jag tro .
Åh jag vill så gärna ha barn nu , tänk vad gulligt med en liten mage med en liten bebis i . Men den dagen kommer väl den också . Kan ju vara bra att ha en karl först , och som vill ha barn . :-P
Men samtidigt så känns det som att det är så mycket annat som jag vill hinna med först . Resa och grejer . . Men jag vet inte ? Jag antar att händer det så händer det . Man ska inte planera så mycket . Men om jag skulle bli med barn nu av olyckshändelse så skulle jag iaf behålla det . Skulle aldrig kunna göra abort . Det skulle jag inte klara av . . Men jag har ju min p-stav så lyckligtvis så blir jag nog inte med barn :-P
Åhnej , kom på nu också att jag har glömt att läsa min bok . Ska redovisa på ons/tors och jag fattar inte uppgiften plus att jag inte ens har läst halva boken än ! faaaan . Jag är så jävla duktig eller inte ! ! ! snaaaaark

aja ska ta och försöka sova nu tror jag .

natti natti




jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback