Huva!

man mår lite bättre nu iaf.
har vräkt i mig massa chips, dip, godis och läsk! mår nästan illa nu.
Men jag känner mig inte så bakis längre faktiskt..
Mamma pratade med sjuksköterskan på jobbet och beskrev hur jag såg ut. Och hon trodde att det kunde vara svinkoppor? :S fyfan jag vill inte. det blir bara mer och mer hela tiden. det har spridit sig ner över halsen nu också, och det varar som fan! ser så jävla äcklig ut..
sitter vid datorn och spelar bitch nu. nathalies och jonnys fel :-P jag ska slå dom jävlarna haha.
imorgon ska jag bara vara hemma, kan nog inte åka till carolina och äta tårta om det smittar :/
min puppis. och inte har jag ringt till henne och sagt grattis! fy vilken dålig kompis jag är ! :-(
näe nu ska jag fortsätta spela och proppa i mig lite mer onyttiga saker. hahaha


jessss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback