Idag har jag varit duktig

Ja det har jag faktiskt , gick till skolan imorse och var där hela dagen (applåder) .
Sen direkt när jag kom hem satte jag mig här och fixade lite på min jobbansökan sen sökte jag lite jobb . Och efter det så har jag bara pluggat . Känner mig super stolt . Hoppas att jag får nått jobb nu då . Spelar egentligen ingen roll vad det är , bara jag får något jobb . Vill flytta hemifrån NUUU . . . Och så skulle det ju vara kul att ha en inkomst på lite mer än 1050 kr i månaden som räcker ungefär en dag . HUVA !
Det var också visst imorgon som Greys Anatomy började , jädrans , jag kom ihåg fel . Men det gör inte så mycket för snart är det vänner , sen joey , sen gilmore girls och sen desperate housewives . En perfekt kväll alltså ;-)
Och inge O.C. är det imorgon heller , buhä hur ska jag överleva . Men jag tror att det bara var ett kort uppehåll och skulle börja igen nästa vecka ? Eller minns jag fel igen ? Aya . .
Vi ska i alla fall läsa en skönlitteratur om en person med psykiskt funktionshinder , denna uppgift ska vi göra på Sv B , Psykiatri , Social omsorg & Omvårdnad . ´Kan bli väldigt kul och intressant , jag valde en bok som handlar om en tjej som blev utsatt för sexuella övergrepp som barn av hennes pappa . En väldigt hemsk men också en väldigt bra bok tror jag .

Men nu har jag inte tid med det här mer , ska göra varm choklad med grädde sedan slå mig ner framför tv:n :-)


Jag älskar dig , du är i mina tankar hela tiden . Jag vågar inte tänka att det är över , för då vet jag inte vad jag gör . Jag försöker att bara skjuta undan allting , låtsas som ingenting . Och tro på att allt kommer bli bra . . .
Jag älskar ju dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback