It´s like meeting the man of my dreams and then meetig his beautiful wife

Ja den här kvällen har ju varit händelserik eller inte , ställde mig på vågen förut som jag inte har gjort på flera veckor . Fyfan säger jag bara :/ och jag som tycker att jag faktiskt inte äter lika mycket skräpmat nu som förut . Jag kommer aldrig bli smal , kukhelvete . Ja ja det är väl bara att acceptera . Jag som skulle vara smal och snygg till sommaren , jävla skit :-P
Har tvättat som en tok ikväll i alla fall . Skönt att gå i rena kläder imorgon :-P haha.

Såg på fråga Olle förut också , haha det var ju kung . Jag älskar Bingo , han är såååååååå heeet ;-)

Ligger i sängen nu i alla fall med brorsans bärbara , borde väl sova för jag ska upp om ca 7 timmar . Har mycket att göra imorgon!

Har i alla fall bestämt mig för att jag ska vara nykter i helgen i alla fall , har fan gått ut 4 helger i rad nu . Plus att jag är pank . Och jag vill inte , har verkligen ingen lust . Ska bli skönt att bara ligga hemma helgen och det hade ju varit mysigt om man hade någon att tillbringa den med och mysa med . Men jag får nöja mig med min hund då :-P Patetiska jag . haha !
Får nog bli en utgång nästa helg när studiebidraget har kommit .

Och jag lovade mig själv att sluta med alla mode-tidningar . Men det har inte gått så bra . Tecknaden en prenumation på Veckorevyn idag , fast jag inte ens tycker att den är så bra ? Glamour , Elle & Cosmo är så mycket bättre . Men jag kunde bara inte låta bli . Men hur ska man klara sig utan dom ? Hur ska man då veta hur man ska se ut ? :-P hahahahahaha

Näe nu orkar jag inte skriva mer , ska ta en snus och lägga mig och läsa min hemska men otroligt braiga bok :-P
sov gott !



jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback