jagorkarintemer !

Det räcker som en väldigt bra rubrik tycker jag .
Det går ont i mitt hjärta , ont i min själ , jag känner ångesten inne i min kropp . men JAG har inte gjort något så att jag ska behöva ha ångest . men någon annan kanske har . . åh jag vill bara vräka ur mig allt som hände men det går inte , inte här .
jag förstår verkligen inte varför du gjorde som du gjorde igår . herregud ! jag vet inte riktigt vad jag ska säga . jag kan ju inte säga något här i alla fall . men fyfan säger jag bara . . . det är det enda . jag visste att de inte skulle gå .

och dig , jag saknar dig som fan . tänker på dig varje sekund , och gråter lika mycket hela tiden . jag vill inte inse sanningen . . men jag måste . varför ? jag förstår inte . jag trodde verkligen du menade det du sa om att jag kunde berätta vad jag ville för dig och att jag kunde lita på dig . men efter att du nu har "gjort det här" så känns allt bara falskt och fejkat . då undrar jag om du ljög om allt också ? dina känslor för mig . för dom verkar ju i vilket fall som helst vara som bortblåsta nu . du hör aldrig av dig , svarar typ inte när jag ringer , svarar inte på sms . varför ? jag vet att vi inte kan bli tillsammans . men jag vill fortfarande ha dig i mitt liv . du betyder så mycket för mig . men så förvirrad som jag är nu kan jag seriöst säga att jag aldrig någonsin har varit förut . jag har aldrig tvekat såhär mycket på mig själv eller på någon annan . . . jag känner mig bara utnyttjad och sårad hela tiden och nu menar inte jag det riktat til dig , utan till alla .

bakis som ett as är jag idag , fyfan , har spytt som en gris typ hela morgonen . skjutsade Lollo (min kusin) till tåget vid halv 10 också . hon skulle hem till värmland igen . . så nu ska jag sova några timmar sen ska jag & mamma gå och sola . sen ska jag packa och så åker jag till stugan imorgon bitti . skönt att komma bort härifrån ! !


Jag vill inte vara utan dig , jag älskar dig . :'(



jessss

Kommentarer
Postat av: ack

blir alltid lika ledsen då jag kikar in på din blogg..
ryck upp dig tjejej! vet att det är lätt för mig att säga som inte har en aning om vad du går igenom..
men jag skulle bli så glad om du var glad i din blogg!

2007-03-06 @ 21:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback