Lördagmorgon

Ja nu är det lördagmorgon och solen lyser och vädret ser verkligen jättehärligt ut . Skulle ha varit på anglingen på dyket idag . Det var planerat att jag skulle ta med mig Ronja och gå dit och sen skulle jag och pappa & Ronja ta en promened tillbaka hemåt . Synd bara att jag vaknade för ungefär en halvtimme sen :/
Men jag tänkte nog ändå ta och klä på mig och ta en promenad . Det är så fint väder och jag känner verkligen för att röra på mig . Men först tänkte jag ta en dusch och äta lite frukost . Känner mig hur äcklig som helst och ser ut som en jävla prickig korv . Näe huva . Ut i friska luften gör nog susen . Ska bara ladda Mp3:n lite först . .

Gårdagen då . .
Åkte till Nathalie vid 8 tiden . Satt där och kollade på Så ska det låta , åt massa chips och snackade skit . Sen ringde jonny till Nathalie vid 10 (?) och frågade om vi ville följa med på fest till Indal :-P Vi hade ju ändå inget att göra så klart att vi kunde det . Bytte snabbt om och drog en snabbsminkning sen åkte vi , Jim körde , lill-norberg var med , och så jag , Nathalie & jonny då . När vi äntligen kom fram till den där festen så var det 4 pers där , stor-norberg och 3 andra killar som var ganska gamla tror jag :-P och det enda dom lyssnade på var AC/DC , wohow party party :P vi nykteristerna , jag nathalie & jim satt och hängde i baren bara . och vid 12 halv 1 så åkte vi hem igen . Hämtade upp Jessica, Fia , Malin & 2 killar i stan . Så vi satt 10 st i den där lilla jävla golfen :P trångt . Åkte upp till Oscar för han hade ju fest . När vi kom dit såg det förjävligt ut och där satt grans lillebror och murtssons lillebror bara . Utan musik :-P ha ha så då åkte vi hem igen , dom skjutsade hem mig och resten åkte väl på efterfest i kvissle .
Hade en trevlig kväll ändå med min underbara älskling , älskar dig gumman min :-)

Näe nu blire duschen så att jag kommer ut nån jävla gång :-P

Ha en bra dag :-)



jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback