Mycket att göra

Ja idag har jag mycket att göra . Har ett prov i Sv B imorgon om klassicism eller något , fattar ingenting ? Tänkte att jag skulle gå dit och försöka i alla fall . Sen har jag sökt ytterliggare ett jobb idag som personlig assistent . Vet inte om jag vågar ? Men äh va fan , måste börja jobba någon gång . Och klart att jag klarar det , jag klarar allt . Har massor annat att göra idag , har bestämt mig för att jag ska sysselsätta mig från morgon till kväll för att slippa tänka så mycket . För jag orkar inte och jag måste på något sätt att försöka och ta mig igenom det här . Jag kan inte bara deppa ihop en gång till och skita i allting , det fungerar inte så . Jag är en vuxen människa nu jag måste lära mig att ta ansvar och lösa saker själv och inte hoppas på att andra människor ska lösa det åt mig . För det är faktiskt bara jag själv som kan göra det . Livet går vidare , eller hur ? Det kanske inte känns så just nu men jag måste försöka . Och så finns det flera andra som behöver mig , jag måste finnas där för dom nu och så precis så som dom alltid har funnits för mig när jag har mått dåligt . Man är inte ensam här i världen . .
På fredag kanske det blir kåren , 80dagarsfesten och på lördag kanske jag ska på inflyttningsfest , fan det går bra för mig att vara nykter :-P Men vad ska man göra då ? Inte direkt så att man har någon karl att ligga hemma och mysa med :-(
Näe jag måste sysselsätta mig och komma ut och träffa folk .
Men nu har jag verkligen inte tid med det här mer , busy woman .

Ha en underbart bra dag :-) Solen lysar , bara det gör ju en mycket gladare , snart är sommaren här och då är det BIG MEET med brudarna och sen Bulgarien , fyfan vilken sommar vi ska ha mina älsklingar :-)

bye


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback