Mycket att ta igen

..ja det skulle man väl kunna säga , nu var det ju ett par dagar sen jag skrev . Så detta inlägg kan nog bli ganska långt .
I alla fall så kom ju min kusin i fredags , vi tog en liten shoppingrunda på stan , jag köpte dock bara 2 par leggins och en handväska . Men min kusin köpte nya stövlar och lite annat smått och gott .
Efter några timmar åkte vi hem , slöade en halvtimme sen gick vi ner och käkade pizza .
Sen färgade vi min kusins hår och sen hyrde vi film och åt chips & dip hela kvällen , som också slutade innan 11 . Trött var vi .
Lördag morgon klev jag upp kvart i 6 , tog en snabbdusch och gjorde mig i ordning . Satte mig i bilen och var redo för att åka till Bjästa (som inte alls låg vid H-sand, utan 2 mil söder om Ö-vik) och kolla på skotertävling. Två timmar senare var vi framme och herregud vad folk det var . Kollade när Jon (som leder SM poängmässigt och har vunnit flera år i rad) och hans bror Victor tävlade . Dock gick det inge vidare för någon av dom . :/ Tog en ca 200 bilder sammanlagt på tävlingen som jag alldeles strax ska ta itu med och lägga upp på bilddagboken . Vid halv 2 tiden var vi lite trötta , hungriga och less så då åkte vi hem . Var bara att skynda sig att laga mat och sen in i duschen , sen åkte vi & hämtade sprit och sedan hem till kim på förfest . Förfesten var ok och sen tog vi en taxilimosine till Kvissle för att gå på Street Rulers . Tyvärr så hade min kusin glömt sitt legg hemma i Värmland och vakten var stenhård så vi kom inte in , det var bara att ta bussen hem och gå och lägga sig . Synd men hade hyffsat trevligt ändå och det hade nog inte slutat så bra på Street Rulers heller .

Söndagen då vaknade jag upp med världens bakfylla , spydde som ett as sen skjutsade vi som sagt kusinen till tåget .
Sen låg jag död i sängen till kl 3 och kvällen slutade med att jag åkte till danne och myste .
Måndag morgon kommer pappa kl 8 och hämtar mig så åkte vi till stugan . Kom hem igår kväll . . .
Och under dessa 3 dagar har jag hunnit med 3 sjukhusbesök , suck snark . Först urinvägsinfektion , sen efter några utslag i pannan som visade sig möjligtvis vara nässelutslag(?) fick några tabletter och hydrokortison . Får hoppas att det försvinner för just nu ser jag riktigt förjävlig ut . Sen var vi ut på skotertur och så krockade jag in i brorsan så ryggen knäckte till ordentligt . Då var det bara att åka ner igen , fick smärtstillande utskrivet så nu gör jag inget annat än och knaprar tabletter . Har så jävla ont så att jag inte vet vart jag ska ta vägen . Sover inte så jävla bra nu direkt heller . Men dagarna har iaf varit trevliga , skoterturer hela dagarna och kortspel på kvällarna .

Idag har jag äntligen fått sovit ut litegrann, vaknade kl 1 i panik eftersom hunden ville ut :-P stackarn . Skickade ut brorsan med henne . Sen la jag mig i soffan och somnade om en stund . . Sen vaknade mamma (efter att ha jobbat natt) så då traskade vi ner till nya solariumet och solade en stund . Kände mig genast mycket fräschare , det finns inget värre än att gå runt och vara blek . Tacka solarium och tack brun utan sol . hehe !
Nu har jag precis duschat och sitter här , tänkte försöka att lägga upp lite bilder från helgen , från stugan och skotertävlingen men det är ungefär 400 bilder så jag vet inte hur mycket jag eller min stackars rygg orkar .

Sen ikväll ska jag väl inte göra nånting , CSI Miami kl 21 och L Word kl 22 sen blire väl nån film eller något ?
Imorgon måste jag ta tag i pluggningen och sen blire lugnt .

Nu är jag nykterist igen, tjoho vad skönt . Aldrig mer sprit i alla fall ! !


Ha en bra torsdagskväll alla :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback