Mys , mys , mys

Ja gårdagen , natten och morgonen var helt underbar .
Dock lite tråkigt som hände inatt men det är väl inte så mycket att göra åt ? Nån gång måste det ju sluta . Kanske bättre nu än sen ? Vad vet jag . Jag orkar inte tänka så mycket . . .
Lovet är också slut , tog en vilodag idag , eller jag mådde inge bra och så var jag trött utav någon konstig anledning :-P Åkte hem till mig vid 2-tiden och sen dess har jag bara legat i soffan och snorat och knaprat alvedon . Snälla jag vill verkligen inte bli sjuk . Jag har inte tid med det nu . .
Måste också börja komma igång på gymmet igen , fan nu har jag varit lat , huva ! Måste ta och pallra mig dit nån dag i veckan i alla fall om jag mår bättre .
Påminn mig även nästa gång jag säger att jag ska festa om att jag ska LÅTA BLI , huva . Vill aldrig mer vara sådär bakis .
Näe nu har jag inte tid att blogga mer , måste försöka få lite skolarbeten gjorda . Läkemedelsarbetet skulle ha varit inlämnat för en vecka sen och jag har knappt börjat :S shit .


det är så synd bara , jag älskar dig


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback