NEEEEEEEEEEEEEEEJ :-(

Det som absolut inte fick hända, hände ikväll!
FÄRJESTAD åkte ur. 6-2 till Linköping. Jag tror nästan att jag grät.. huva. jag känner mig så deppig! faaan. hur i helvete kunde dom förlora????? jag är så arg nuuuuu!!!!!!!
och inte nog med det så förlorade modo mot hv71. lite less jag blir..
håller iaf på modo nu när färjestad är ute, men det är enbart för att modo slog ut timrå ::-P well done!


Blir så otroligt less på vissa människor, get a life! jag förstår inte vad det är ni vill? fan håll er borta från oss. jag har inte gjort ett skit!!! är du så jävla avundsjuk för det "vi" hade förut? hahahaha. patetiskt!


Jag är så glad att jag har min älskling, Nathalie! Du finns alltid där. Vad det än är. Jag älskar dig!


Imorgon blire party med Nathalie också, vi ska röja som fan. Dock inte krogen! Ska bli så jävla kul.


Imorgon får brorsan sina nya dator som han har beställt även, vilket innebär att den bärbara då blir MIIIIIIIIINNNNN! jag är så otroligt överlycklig och glad. kommer ligga med den hela dagarna & nätterna i sängen.
Nånting positivt iaf :-P



hmm, du är en konstig människa :-S jag förstår ingenting!



godnaaaaaaaaattttt!
jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback