Oh my god

jag har verkligen inget liv..

Har nyss gjort mig lite chai-te och sitter nu här igen.. Sitter och pratar med en kill-kompis från H-sand på msn. Måste ha varit år och dar sen jag pratade med han sist. Mycket trevligt :-)
Tänkte väl ta och se på någon film snart , får väl se på The guardian som jag har sett tusen gånger men men . Måste ju fördriva tiden med nånting..

Haha fick btw ett sms av danne för en liten stund sen, var lite kul
"Borde egentligen inte fråga, men jag behöver det verkligen. Har inte haft det på evigheter, kan känna hur den glider in hård och styv. Och hur den kommer ut mjuk o kladdig. Är säker på att du kan tillfredsställa min längtan. Är desperat och behöver din hjälp, du tycker säkert jag är fräck men jag kan redan känna tungan leka med den o suga ut de söta safterna tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken: Kan jag få ett tuggummi av dig? ;)"
HAHAHA jag skrattade så jag nästan ramlade av stolen . Jag vet , humör på hög nivå :-P


Näe nu ska jag sluta yra , skriver ändå inget vettigt , försöker bara att fördriva tiden. bais heeeejdååå !


jessss


image34

Kommentarer
Postat av: Linn

vilket fint och speciellt halsband..

Postat av: jessss

tack tack :-)

2007-03-25 @ 00:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback