Onsdag

Ja idag var vi i alla fall på teater på Södra berget , Olivia kwist . Den var 1 ½ timme utan paus , satt på en jävla byggställning i 1 ½ timme :@ lite ont i arslet och ryggen efteråt , fyfan . Men teatern var väl bra . Efter det åkte jag & Björkan på big boy , var så sugen på strips och smält ost ;-) Sen åkte vi till skolan , pratade lite med Kenneth om projektarbetet om han kunde hjälpa oss med några övningar . Sen dumma jag kom ju på att jag hade ju visst ryggövningar hemma som jag fick av sjukgymnasten när jag hade problem med ryggen . Så imorgon ska jag ta med mig dom så ska vi göra dom och knäppa kort och skriva lite sen är vårat häfte klart :-) Känns väldigt skönt faktiskt . Synd bara att jag inte kom på det där med övningarna tidigare , smarta jag vettu :-P
Ikväll ska jag TVÄTTA och försöka plugga lite . Sen ska jag självklart se på Greys Anatomy och Fråga Olle som har premiär ikväll , haha det är kung ju :-)
Har också sökt ytterliggare ett jobb idag . duktiga jag



jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback