Så töntigt

haha, please grow up. mer än så tänker jag inte säga.

börjar få ordning på min bok-uppgift nu ialla fall, tror att jag fattar vad det är vi ska skriva. och jag kan ju säga att denna bok var en utav dom bästa jag någonsin läst, "den tusende gången" LÄÄS DEEEEN! jag grät fler gånger, om och om igen. det gjorde så ont inuti mig. jag blev verkligen fängslad. kunde inte slita mig ifrån den.

imorgon ska jag åka lite tidigare till skolan, ska på studentkommittémöte. snark!
sen ska jag på stan, tänkte att jag skulle använda mitt presentkort som jag fick i julklapp på den där sminkgrejen och så måste jag fortsätta leta skor till balen. har lite panik nu :S

näe nu blire sängen, ska fortsätta plugga lite sen ska jag sova.

hejsvejs
godnatt!



jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback