satans jävla skit

Ja , färjestad förlorade ikväll . 5-1 till fittlinköping ! så jävla less nu . . det står 2-1 i matcher nu till linköping . på tisdag måste vi spöa skiten ur dom . för vi ska gå vidare till final , that´s it . skulle iaf vara jävligt kul om det blir färjestad och modo i final och så vann färjestad . eftersom modo slog ut timrå . . Men det tror jag inte . tror faktiskt att det blir linköping - hv71 i final om jag ska vara riktigt ärlig :/

har iaf nyss kollat på film , spindels nät eller något hette den , på 4:an . en bra film tycker jag , har dock sett den förut . men jag kom inte ihåg nåtning ! och nu ligger jag här i sängen med brorsans bärbara och tänker på lite saker . inga roliga tankar direkt men måste tänkas . det är ganska så jobbigt just nu , jag vet inte riktigt vad jag ska göra ? hur jag än gör så känns det fel . :-S gah jag orkar inte med det här . jag förstår verkligen inte riktigt vad jag håller på med just nu ? känns som att den enda jag skadar är mig själv . :-/
Jag förstår inte varför det ska vara så svårt ? vad är det som jag egentligen inte fattar ?

äh nu ska jag sysselsätta mig med något annat ett tag . . . .




jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback