Snark

Ja snark snark snark . Jävla förkylning , jag blir tokig . Har köpt ett storpack med näsdukar nu i alla fall som jag kan gå runt med i väskan . Vill inte vara sjuk , det är förjävligt . Och jag får inte heller , fan är jag bara borta en dag så ryker studiebidraget och allting . Spelar ingen roll om jag är så sjuk att jag ligger på dödsbädden . Därför skulle jag fan ha gått idag . Men men . . .
Och imorgon går vi långdag också , slutar 16.00 , huva vad jobbigt . Men måste som sagt gå .
Har också massa skolarbeten att göra men jag är för lat och dum . Ska ta tag i det där imorgon .
Nu ska jag iaf hoppa ner i duschen och se om man blir lite fräschare , sen ska jag se på 100 höjdare :D kung .
Sov gott . . .



Jag saknar dig redan , och saknaden efter dig kommer bara bli större .
Jag känner mig inte hel , bara tom . . .


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback