STUDENTMÖSSORNA

image19


Ja idag fick vi äntligen hämta ut våra studentmössor , vi hade också fått kläderna som vi hade beställt . Jag hade beställt ett par trosor och ett par byxor :-) Wiiee . Nu är det inte långt kvar , bara 80 dagar . Helt sjukt ! Längtar som en tok men har också lite panik över vad som ska hända efter . Jag vill ha barn nu ju men då kanske man ska ta och ha en karl först också :-P Men men det kommer väl med tiden . .
Åkte hem tidigare från skolan idag , var så jävla trött och kunde inte koncentrera mig . Men sov mysigt inatt iaf ;-)
Idag ska jag väl plugga ganska mycket , om jag orkar ta tag i det vill säga . Ska snart gå ut och gå med den där satans huvdjäveln , gaah snark .
Och ikväll är det Gilmore girls och sen Desperate housewives , gud vad jag älskar tisdagar .
Imorgon har vi bara en sak att göra på skolan , vi ska på någon teater på södra berget . Så sovmorgon till typ 10 då , fyfan vad skönt . :-) Och på fredag ska vi inte ens till skolan , Carro & Björkan ska ha en egen friskvårdstimme då så vi ska vara i Nolby på ridskolan och rida . Eller ja jag ska vara fotograf och dom andra ska rida , och efter det slutar vi :-) Hur härligt som helst .
Åh vad jag älskar när solen lyser såhär , även om mycket är skit och det är mycket tankar så blir man lite glad ändå :-) Och snart kan man börja använda massa sommarkläder och nästan gå naken , hur härligt är inte det då :-P

Näe nu ska jag gå ner och fika lite , sen gå ut med satans hundjäveln . . . huva !


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback