Tårarna bara rinner

Åh jag vet inte vart jag ska börja , det är så mycket nu och inget som jag egentligen kan skriva här . Fan , jag orkar verkligen inte . Allt som började gå så bra . Och jag försöker , försöker , försöker men jag misslyckas fan hela tiden . Det gör så fruktansvärt ont inuti mig . Jag vet inte hur jag ska förklara ? Det går inte riktigt att förklara smärta tror jag , men dom flesta som har blivit sårade och allt annat man kan bli vet ju hur det känns . Ibland känns det som att man inte är värd nånting , och det gör mig så ledsen .
Jag är så arg och sårad nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen . Kan ingen bara skjuta mig och begrava mig liksom ? Så att jag får slippa undan från denna smärta och detta helvete .
Jag orkar bara inte , det blir aldrig bra , det kommer aldrig bli bra . Ska man bara fortsätta och gå runt och le hela dagarna och låtsas ? Sen när man kommer hem är det första man gör att slänga i sängen och bara gråta , gråta , gråta . Alla dagar ser likadana ut , man bara längtar att tiden ska gå så att man kanske har glömt och gått vidare och kanske mår bättre ? Men man mår fan aldrig bättre . Vad skulle hända för att man skulle bli lycklig då? Jag försöker , det kanske inte verkar så men jag försöker . Att jag ens tar mig upp på morgonen och går till skolan tycker jag är ett under .
Jag vill helst bara lägga mig ner i sängen , gråta mig till sömns som vanligt och tycka synd om mig själv . Och önska att jag aldrig någonsin hade blivit född . Nu är jag det så nu får jag väl försöka att leva mitt liv så gott det går . Men om jag fick bestämma så hade jag faktiskt önskat att jag aldrig hade blivit född ! Vad fan är det som krävs för att man ska bli glad ? Om ni vet så kan ni väl berätta det för mig , för jag vill inte längre . Jag måste göra något åt det här . . . Det funkar inte längre .
Jag tror jag dör snart !


Jag vill ha dig , så mycket . Du anar inte .
Jag älskar dig . . . Jag vill inte ge upp :'( :'( :'(




DÖDA MIG . DÖDA MIG . DÖDA MIG . DÖDA MIG . DÖDA MIG . DÖDA MIG .




en ledsen jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback