Tomhet

Jag känner mig så tom, och jag känner en enorm saknad. Ena minuten känner jag att jag klarar det här, att jag kan gå vidare och jag mår bra. Men sen kan det vända så snabbt. Som just nu, hela kvällen har jag bara tänkt på dig, även om jag inte vill. Det går liksom inte att kontrollera. För helst av allt så vill jag ju bara glömma och gå vidare. Men ikväll så känner jag mig så ensam. Jag vill inte sova, jag vill inte. Jag vet att det är då som det är värst och saknaden efter dig är störst. Alla nätter med dig har varit så underbara, vi har legat vaken heeela nätterna och pratat, skrattat och haft det så mysigt. Vi har verkligen pratat om allt. Jag har känt mig så trygg med dig, och jag har litat på dig till 100 %. Sen nu alla nätter utan dig, och veta att det aldrig mer komma bli en sån natt. En sån där underbar natt som jag aldrig kommer att glömma. Jag har bara minnen kvar. Jag vill ändå inte på ett sätt att det här ska vara över.
Men jag har börjat gå vidare, och jag har släppt dig. Jag tycker att det fungerar ganska bra. Men jag vill aldrig någonsin förlora dig ur mitt liv. Du är en väldigt nära vän till mig, och du betyder så mycket för mig. Jag kan acceptera att vi bara kan vara vänner, och det kommer att fungera, det lovar jag. Men jag måste ändå få sakna dig. Men detta går över, jag vet. Men det tar nog lite längre tid för mig än vad det gör för dig. Med tanke på att jag ville så mycket mer och kände så mycket mer.
Fan också, jag lovade mig själv. Jag lovade verkligen mig själv att inte göra såhär igen. Att inte bryta ihop. Att försöka hålla tillbaka tårarna och försöka att vara glad och inte tänka på det. Men nu gick det inte längre. Jag har försökt att hålla tillbaka så många dagar nu.
Fast jag inte vill så kommer ändå samma tankar tillbaka. Kunde jag har gjort något annolrunda? Kunde jag ha agerat annorlunda i vissa situationer? Hade det funkat då?
Jag vet att jag inte får några svar eller mår bättre utav att hålla på såhär. Men jag kan inte riktigt liksom låta bli. Jag kan inte styra över min hjärna.
Men jag har dig hellre som vän att inte ha dig i mitt liv alls.




I alla fall så tog min kära kusin körkort igår, så ett stort grattis till henne :-) Är så glad för hennes skull.

Har också varit på stan varje dag den här veckan. Och igår skulle jag prova lite jeans, det skulle jag inte ha gjort. Fyfan vad fet jag har blivit, dom gick inte att stänga. Näe nu tänker jag fan dö. Är det meningen att man ska vara såhär fet? Usch jag känner mig så äcklig och ful just nu så det finns inte. Knappt så man vill gå utanför dörren. Så nu tänker jag fan aldrig mer prova jeans. Näe jag går hellre naken! Har också ätit skräpmat 3 dagar i rad. I måndags blev det donken, igår max och idag först korv och sen pizza. (Konstigt att man ser ut som man gör). Hade sån ångest efteråt att jag bara ville gå in på toaletten och köra ner fingrarna i halsen och kräkas upp skiten.

Såg självklart på hockeyn igår också. HELVETE att färjestad förlora. Jävla Linköping! Imorgon gäller det, om dom förlorar imorgon igen så är dom ute. :-(

Har suttit nu 3 dagar i rad också med mitt skolarbete. Fick ju en uppgift till boken som vi skulle läsa. Jag valde ju som sagt "Den tusende gången". Helt underbart bra bok! Det är absolut en bok som NI bara måste läsa. Har aldrig läst något bättre förut.
Är iaf klar med uppgiften nu, eller hyffsat klar. Ska göra några små ändringar bara. Arbetet blev 6 sidor långt, dataskrivet. Tror det är för mycket men jag kunde inte korta ner det mer. Kan inte hjälpa att jag har så mycket egna tankar. Imorgon ska vi ha själva redovisningen. Får se hur det går, känner mig inte ett dugg förberedd. Och igår satt jag nästan till ett på natten och pluggade. Samma sak i förrgår. Konstigt att man försov sig idag då. Nathalie ringde och väckte mig vid kvart över 10. Så då åkte vi till stan vid 12 istället. Sket i skolan idag!

Imorgon slutar vi även kvart över 11, ska bara redovisa sen slutar vi. Hur härligt som helst. Så kvart i 12 ska jag vara på Face i stan och göra den där sminkgrejen. Härligt att äntligen få det överstökat. Synd bara att jag ser äcklig ut i ansiktet nu. Har fått tillbaka dom där "fläckarna" eller vad det är som kliar som fan. Har testat att smöra in med hydrokortison och får hoppas på att dom försvinner igen den här gången också. Har 3 jättestora på hakan som jag tyvärr har kliat sönder så det är 3 stora sår. Fan jag ser ju ut som jag har blivit misshandlad. Carolina gullungen frågade det till och med på skolan i måndags "Men gud har du blivit slagen?" :-P hehe. Så om jag ser ut såhär i helgen blir det fan ingen utgång för min del. Jag vägrar att visa mig ute då. Det är nog hemskt att gå till skolan.
Näe nu ska jag fortsätta med mitt skolarbete lite sen måste jag fan sova. Är helt slut!


Kan inte låta bli att tänka på dig, förlåt :-(



jessss
(förresten, det är inte meningen att detta inlägg ska vara i fetstil, jag råkade trycka nånstans på tangetbordet så att det blev så och nu får jag inte bort det :-P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback