A day off

Yes idag tog jag "ledigt", eller jag ringde och sjukanmälde mig. Kände att jag var tvungen att vara hemma och plugga eftersom vi har deadline imorgon. Men har jag pluggat då? Näe :P Haha. Jag måste vara världens mest iqbefriade människa för jag fattade inte ett piss av samhällsuppgifterna. Aya, det löser sig som Nathalie brukar säga. :P

Tänkte först vara hemma imorgon också men jag är så rastlös att jag vill gå till skolan. Hur sjukt är inte det?. Finns ju ändå inget att göra hemma så.. och inte pluggar jag något när jag är hemma.

Så idag/ikväll har jag inte gjort så mycket, mest kollat på tv bara. Ska lägga mig i sängen nu och dricka te & läsa någon bra modetidning.

image107


..tänk om du bara kunde lita på mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback