carlvonlinné

rolig rubrik? nej. änne mindre roligt att försöka lära mig saker om honom och hans liv samt 1700talet i övrigt. till er vagantdomare som har kommit på den här kassa tävlingen: värdelöst, big fuckin' värdelöst.
finns inte en chans i världen att jag kommer lära mig nått. men jag ska försöka för min klass skull. men någon lite roligare tävling hade ni väl kunnat komma på? aya. det är bara att gilla läget.


idag hade jag tänkt att gå till skolan, men vaknade för en halvtimme sen och insåg då att jag hade försovit mig. kollade ut genom fönstret och såg vilket härligt väder med en alldeles klarblå himmel så då tänkte jag att jag lika gärna kan stanna hemma idag igen, och idag faktiskt göra nån nytta: bättra på brännan ;)
det är livsviktigt!



sen om jag faktiskt kanske pluggar lite vore ju bra. men wake up, that´s never gonna happen.
ska till företagshälsovården på akzo nobel idag kl 14 och drogtestas, alltid lika kul varje år.
nästa vecka blir det provjobb också :S snacka om nervös. men det blir nog bra!


näe nu blire frulle sen ska jag gå ut och lägga mig i solen med bra musik och massvis med tidningar. hejsvejs!





nicole richie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback