en deppardag

och en tänkardag har det varit idag. varför måste det vara så? kan man inte bara leva i nuet och inte tänka så mycket inför framtiden. jag tror inte att något blir bättre för det, snarare tvärtom. det är så mycket som jag vill säga till dig men det går bara inte. jag får inte ur mig nånting. kanske vore det bäst ändå? jag vet inte alls just nu. det är så mycket på gång hela tiden i min hjärna. förstår ibland inte ens hur jag själv orkar. när ska man få nog? när är det enough liksom? det är bara mig själv jag plågar, ingen annan.
nej, jag tänker försöka leva i nuet och vara lycklig för det jag har just nu. en dag tar det slut och det får vara den dagen och den sorgen. orkar inte hålla på. nu tänker jag tillåta mig själv att vara lycklig för det är precis det jag är nu. och blir det inte som jag vill så blir det väl inte så. men det får jag ta itu med då.

vissa personer blir man ju bra less på.


näe nu ska jag krypa ner i sängen med en bra modetidning och länga efter sommaren.


pussss.



jessss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, man blir lite "handikappad". kommer ihåg en gång då jag hade gjort naglarna, kunde inte ens knäppa knapparna på jeansen själv. haha. Jo allt är fint med mej, blir inte hemtjänsten för mig i sommar, har jobbat där 4 sommrar nu så nu blir det Ica kvantum Kvissleby ist. Jag bor ju i Uppsala nu men kommer hem över sommaren, längtar! Vad kul att ta studenten, det var så kul, så passa på att njuta så mkt ni kan! Ha det så gott! // Imbo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback